پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت‌نام ۱۵۱۱ مازندرانی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم یک‌هزار و ۵۱۱ نفر از علاقه‌مندان و فعالان قرآنی در مازندران شرکت کردند.

وی افزود: جلسات توجیهی در مناطق مختلف استان مازندران برگزار و شیوه نامه مسابقات چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم تبیین شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اطلاع رسانی همگانی جهت حضور علاقه‌مندان در این دوره از مسابقات، اضافه کرد: پایان ثبت نام تا تاریخ ۱۳خرداد سال جاری بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مانند سال گذشته به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: در راستای افزایش سطح کیفی مسابقات، مانند سال گذشته در نظر داریم طبق دستورالعمل سازمان مسابقات را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم که نفرات برتر هر منطقه به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه، خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما به مفاهیم قرآن کریم بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد که لازم است در این زمینه اهتمام جدی صورت گیرد.

 /86034/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.