پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت‌نام ۳۰ هزار مازندرانی در سامانه سماح

0

عباس اسماعیلی‌چپی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به گزارش آخرین وضعیت ثبت‌نامی استان مازندران در سامانه سماح، اظهار کرد: تا به امروز ۲۱ مرداد ماه تعداد آمار کل ثبت‌نام استان مازندران ۳۰هزار و ۳۹۱ نفر است که از این تعداد ۲۶هزار و ۳۲۱ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع متقاضیان ۱۰هزار و ۵۹۴ نفر زن ۱۹هزار و ۹۲۱نفر مرد هستند، در خصوص کیفیت استقبال از بسته‌های بیمه‌ای، خاطرنشان کرد: ۲۳هزار و ۹۸۳ نفر بسته ۳۵ هزار تومانی، تعداد ۵هزار و ۵۸۸ نفر بسته سوم و ۹۴۴ نفر بسته دوم را انتخاب کردند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: در رابطه با استقبال متقاضیان از مرزها؛ مرز خروجی مهران ۲۶هزار و۹۵۳ نفر، مرز خسروی هزار و ۴۰۸ نفر، مرز هوایی هزار و ۲۴۴ نفر، مرز شلمچه ۵۴۹ نفر، مرز چذابه ۲۷۶ نفر، تمرچین ۳۴ نفر و باشماق ۲۹ نفر ثبت‌نامی داشت.

اسماعیلی‌ با اشاره به جزئیاتی از وسایل نقلیه ایاب ذهاب اعلام شده از سوی متقاضیان اربعین حسینی، اعلام کرد: در بخش اتوبوس ۱۳هزار و ۳۶۵ نفر، خودرو شخصی ۱۲هزار و ۲۰۹نفر، سایر هزار و ۲۴۵نفر، تاکسی ۸۱۳ نفر، قطار ۵۴۴ نفر، مینی‌بوس ۲۳۶ نفر، ون ۱۹۸ نفر، راهپیمایی فردی ۱۴۰ نفر و راهپیمایی گروهی ۸۶۲ نفر اعلام شد.

وی با بیان اینکه سامانه سماح هیچ مشکلی برای ثبت‌نام ندارد، عنوان کرد: چنانچه کسانی امکان دسترسی سیستمی به سامانه را به هر دلیلی ندارند، می‌توانند به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سراسر استان مراجعه و جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.