پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تیم رایکا بابل درلیگ دسته یک فوتبال کشور ماندنی شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، تیم رایکا بابل در چارچوب هفته سی وچهارم و پایانی رقابتهای دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور یکشنبه شب در دیداری خانگی در ورزشگاه شهدای هفت تیراین شهر میزبان تیم میان جدولی آرمان گهر بود که درنهایت با پیروزی ۳ برصفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد وازسقوط به لیگ دسته دوم راهی یافت.

برای تیم رایکا دراین دیدار” امین رضایی” در دقیقه ۳۴ ومهرداد حیدری در دقایق ۸۴ و ۹۵ گلزنی کردند تا تنها نماینده مازندران در فصل آینده این رقابت‌ها نیز حضور داشته باشد.

شاگردان ” علی نظرمحمدی ” درتیم رایکا بابل که برای بقا درلیگ دسته یک به کسب پیروزی و۳ امتیاز این بازی خانگی نیازمبرمی داشتند، ازهمان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند وبا ایجاد چند موقعیت نصفه ونیمه برتری نسبی خود را به میهمان دیکته کردند.

تیم میزبان دریکی از جدی ترین موقعیت‌های خود درنیمه نخست با حرکت خوب ” امین رضایی” دردقیقه ۳۴ صاحب موقعیت گلزنی شد واین بازیکن توپ را به تور دروازه تیم آرمان گهر دوخت و پیام آور شادی برای نیمکت نشینان بابلی شد.

نیمه نخست این مسابقه با برتری یک برصفر تیم رایکا به پایان رسید.

درنیمه دوم تیم آرمان گهر که پیروزی ویا شکست تأثیری در صعود به لیگ برتر یا سقوط ازاین رقابتها تاثیرنداشت، نیمه دوم درتلاش برای کنترل بازی ونیم نگاهی به تساوی درآخرین بازی این فصل خود داشت.

درمقابل تیم رایکا بابل که برای تثبیت پیروزی وفراراز خطر سقوط نیم نگاهی به دیگربازی های همزمان داشت، برتری نیمه نخست خود را درنیمه دوم نیز تداوم بخشید و توانست چندین موقعیت خطرناک تا بازکردن دروازه تیم میهمان ایجاد کند.

” مهرداد حیدری” بهترین بازیکن تیم رایکا دراین بازی با دو گل خود دردقایق ۸۴ و ۹۵ دبل کرد تا رایکا با کسب پیروزی درآخرین بازی این فصل خود خیال هواداران وسهمیه مازندران را بابت حضور یک نماینده درلیگ دسته یک راحت کند.

شاگردان علی نظرمحمدی در تیم رایکا بابل دررقابتهای این فصل درمجموع با کسب ۸ پیروزی، ۱۳ تساوی و۱۳ شکست وکسب ۳۷ امتیاز وقرارگرفتن در رده سیزدهم جدول رده بندی رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، فصل را به پایان رساندند.

کد خبر 5000466
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.