پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکمیل پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری اولویت شهرداری در سال 1401

در دیدار شهردار ساری با دادستان مرکز استان مطرح شد:

جواد طالبی شهردار ساری گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله نیروگاه زباله‌سوز ساری از مهم‌ترین اولویت‌های سال 1401 مدیریت شهری مرکز استان است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار ساری صبح امروز یکشنبه به همراه معاونان و مشاوران شهرداری با دادستان مرکز استان دیدار و گفتگو کردند.

طالبی در این دیدار به شعار سال مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در سال 1401 منویات مقام معظم انقلاب را در شهرداری ساری عملیاتی کنیم.

وی به برخی از فعالیت‌های شهرداری در سال قبل اشاره کرد و گفت: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری در سال 1401 است.

شهردار ساری به بازدید رئیس‌جمهور و وزیر کشور از این پروژه در سفر استانی دولت به مرکز استان اشاره کرد و گفت: با تخصیص اعتبار دولتی مصوب برای این پروژه، روند اجرایی ساخت نیروگاه شتاب بیشتری به خود گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه با ورود بسیج سازندگی سرعت گرفت؛ بنا داریم طبق زمان‌بندی مشخص تکمیل این نیروگاه زیست‌محیطی را به پایان برسانیم.

طالبی توجه به مناطق کم برخوردار را از دیگر اولویت‌های مجموعه شهرداری عنوان کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی ازجمله آسفالت در این مناطق انجام شد و اقدامات عمرانی در سال جدید به قوت خود باقی است.

شهردار ساری بابیان اینکه تعامل شورا و شهرداری زمینه خدمت به شهروندان را افزایش می‌دهد، ابراز امیدواری کرد: با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر در سال جاری گام‌های اساسی‌تری برداریم.

دادستان مرکز استان در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان خواستار تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در راستای  افزایش رضایتمندی شهروندان شد.

محمد کریمی افزود: بی‌شک تعامل شورا و شهرداری علاوه بر خدمات افزون‌تر و توسعه شهر رضایتمندی شهروندان را نیز به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همدلی و وحدت مهم‌ترین اصل در خدمت‌رسانی به شهروندان است که می‌توان این مهم را با انجام فعالیت‌های مختلف شهری محقق کرد.

کریمی به پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره کرد و خواستار تکمیل این پروژه زیست‌محیطی در زمان‌بندی تعیین‌شده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.