پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکمیل پروژه‌های بیمارستانی غرب مازندران با جدیت دنبال شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، محمد آزاد عصر امروز در نشست مدیران شهرستان با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: پردیس واحد بین الملل و ساختمان پشت بیمارستان رامسر پس از 40 سال درحال احداث بوده و برای خیلی‌ها غیرقابل باور است که این پروژه با جدیت به پیش می رود.

وی افزود: بیمارستان کتالم نگرانی‌های زیادی را برای شهرستان به وجود آورده است و باید با یک تصمیم جهادی به همه نگرانی‌ها پایان داده شود.

آزاد از تعامل بسیار خوب مدیریت شهرستان و پشتیبانی رسانه‌ها در مسیر توسعه شهرستان خبر داد.

کمبود متخصص در مراکز درمانی رامسر

اردشیر صارمی، رئیس بیمارستان رامسر نیز با بیان اینکه تامین کمبود متخصص در بخش‌های درمانی از مهم ترین خواسته‌های مردم است، گفت : طبق رایزنی‌هایی که صورت گرفت قول تخصیص چند متخصص پاییز سالجاری به این بیمارستان داده شد.

وی افزود: هزینه بالای حامل‌های انرژی هزینه‌های بیمارستان را افزایش داده و بار مالی سنگینی برای این حوزه ایجاد کرده که با آموزشی شدن بیمارستان رامسر می‌توان این مشکل را رفع کرد.

صارمی با  بیان اینکه مرکز غربالگری و آسانسور دوم حمل بیمار در این بیمارستان با وجود هزینه سنگین درحال انجام است گفت: کمبود آمبولانس یکی از دغدغه‌های جدی در بیمارستان رامسر است.

مظاهر باقرسلیمی، شهردار رامسر نیز در این نشست با قدردانی از دکتر آبروتن پزشک قلب رامسر، از عدم وجود بخش تخصصی قلب در غرب مازندران انتقاد کرد و گفت: مردم غرب مازندران برای آنژیو باید به بابل و ساری و گیلان بروند که باید تدبیری در این خصوص اتخاذ شود.

وی افزود: نبود جراح مغز و اعصاب از دیگر مشکلات بیمارستان رامسر است.

حمیدرضا مبشری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر نیز با اشاره به اینکه در مدت اخیر بسیاری از مطالبات بالعفل تبدیل شد، گفت: خانه بهداشت روستای لیماک که در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشت پس از خرید زمین در محل مناسب کار ساخت، ساختمان جدید آغاز شد که برای ادامه کار نیاز به تامین اعتبار است.

وی افزود: پایگاه اورژانس جواهرده در دو طبقه با حمایت‌ها و پیگیری‌های ویژه فرماندار رامسر هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.