پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکمیل خط لوله گازرسانی سمنان – کیاسر – مازندران تا مردادماه ۹۶

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: در آخرین نشستی که با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران داشتیم؛ مقرر شد که پروژه خط لوله گازرسانی سمنان – کیاسر – مازندران تا پایان مردادماه ۹۶ تکمیل شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از آوای خزر، علی محمد شاعری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مازندران علیرغم ظرفیتها بالا در تولید طو توسعه و تأمین نیازهای کشور، اما از زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت و توسعه برخوردار نیست.

 

وی با بیان اینکه در انتهای خط لوله شبکه گازرسانی قرار داریم، افزود: تا زمانی که خط لوله سمنان – کیاسر – مازندران به بهرهبرداری نرسد و شبکه گاز مازندران تقویت نشود؛ با وقوع هر سرمای شدید، با افت فشار یا قطعی گاز مواجه میشویم.

 

عضو مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رسیدن به نقطه اوج سرما یا گرما در هر منطقهای معمولا هر ۱۰ سال یکبار تکرار میشود و چنین وضعیت دمایی در مازندران همراه با سرما و یخبندان و قطع گاز را در سال ۸۶ نیز تجربه کردیم و همین فرایند در سایر استانها نیز تکرار میشود.

 

شاعری در پایان گفت: جلسهای را با حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیر شرکت ملی گاز ایران داشتیم و در آنجا قول داده شد که خط لوله سمنان – کیاسر – مازندران تا مردادماه آینده تکمیل میشود که اگر این پروژه به سرانجام برسد؛ نیاز جامعه به منابع خارجی نیز قطع خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.