پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکمیلی: خسارت احتمالی زلزله در حال ارزیابی و بررسی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در حال ارزیابی و خسارت احتمالی زلزله 4.2 ریشتری ساعت گذشته در مناطق مختلف مازندران هستیم.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس از شهرستان ساری، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ در مقیاس ریشتر دقایقی قبل مازندران را لرزاند و این پدیده طبیعی باعث ترس و دلهره در بین مردم استان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: این زلزله نسبتا شدید با در شهرهای ساری، آمل، بابل، قائم‎شهر و برخی مناطق مازندران را لرزاند.

حسینعلی محمدی شیرکلائی افزود: براساس اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه با بزرگی ۴.۲ ریشتر در ساعت ۲۱ و ۱۳ دقیقه و ۷ ثانیه امشب اتفاق افتاده و در عمق ۲۳ کیلومتری با موقعیت ۳۶.۵۵ شمالی و ۵۲.۹۶ شرقی روی داد.

وی تصریح کرد: این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری ساری، ۱۲ کیلومتری جویبار، ۱۳ کیلومتری قائم‌شهر بوده و در حال ارزیابی و بررسی خسارت‌های اولیه هستیم تا اخبار تکمیلی رسانه‌ای شود.

محمدی بیان کرد: از مردم مازندران می‌خواهیم پس از بروز حوادث طبیعی همانند زلزله در نخستین گام آرامش خود و اعضای خانواده را حفظ کنند و در صورت نیاز از امن‌ترین مکان و ایمن‌ترین موقعیت برای حفظ جان خود و دیگران استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.