پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکلیف‌گرایی باطل‌سحر روزمرگی و سکولار شدن است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله سلگی  امروز در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود بر ضرورت تقویت جریان انقلاب و توجه به نیروهای مومن و انقلابی تاکید و اظهار کرد: جریان انقلابی برای دولت سیزدهم مهم است و با تعامل یکدیگر آن را تقویت خواهیم کرد.

وی یکی از برنامه‌ها و رویکردهای مهم مجموعه استانداری مازندران را ارتباط با اقشار مختلف مردم و در بین مردم بودن دانست و افزود: بسیاری از مشکلات با حضور میدانی مدیران دولت سیزدهم در بین مردم و ارتباط‌گیری با اقشار مختلف برطرف می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه آنچه که باور و اعتقاد ما است باید بر اساس تکلیف عمل کنیم، عنوان کرد: باید با مفاهیم اسلامی و دینی جلو برویم و در این مسیر نباید دچار روزمرگی و سکولار شویم.

سلگی با تاکید بر اینکه تکلیف‌گرایی باطل‌سحر روزمرگی و سکولار شدن است، خاطرنشان کرد: پیشبرد آرمان‌های حقیقی انقلاب وظیفه فعالان سیاسی و مدیران دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حزب نیست بلکه احیاکننده آرمان‌های فراموش شده انقلاب اسلامی است، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از کارهای بر زمین مانده انقلاب را دنبال می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در عین باورمندی به اصول حقه انقلاب اسلامی در نوع کنش با افکار عمومی باید روی باز داشته و انبساطی باشد.

* ضرورت ایجاد قرارگاه تشکیلات انقلابی

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز در این جلسه با قدردانی از ارتباط موثر فرماندار میاندورود با مردم و پیگیری مشکلات مردمی گفت: مردم انتظار دارند مشکلات آنها توسط مدیران نظام به‌صورت میدانی بررسی و برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه شورای ائتلاف انسجام‌دهی به نیروهای انقلاب است، افزود: آغوش ما برای تمامی نیروهای انقلابی استان باز است و ما این را به‌عنوان یک راهبرد در دستور کار خود داریم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه نیازمند توجه بیشتر به جبهه انقلابی استان هستیم، اظهار کرد: تقویت نیروهای انقلابی درواقع تقویت پایه‌های اصلی نظام است. یعقوبی به ضرورت ایجاد قرارگاه تشکیلات انقلابی در استان اشاره کرد و افزود: شورای ائتلاف قائل به قرارگاه تشکیلاتی است تا به این ترتیب، مردم استان در همه ایام بویژه در انتخابات یک صدای واحد را از جبهه انقلاب بشنوند.

* تشکیل ستاد انتخابات در شورای ائتلاف

روح‌الله معافی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود نیز در این جلسه اظهار کرد: مردم شهرستان میاندودرود بیش از ۹۰ درصد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد.

وی با تقدیر از فرماندار میاندورود بابت همکاری با شورای ائتلاف و تعامل با مردم، افزود: شهرستان میاندورود ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان بهره‌گیری کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود با تاکید بر توجه به نیروهای انقلابی و بکارگیری آنها در مناسب مدیریتی و اجرایی استان، گفت: هرکجا که نظام به نیروهای انقلابی نیاز داشت شاهد حضور پرشور نیروهای انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام بودیم.

معافی از تشکیل ستاد انتخابات در شورای ائتلاف خبر داد و بیان کرد: این ستاد با هدف شناسایی کاندیداهای انقلابی، صیانت از آرای مردم و تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات تشکیل شده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.