پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکرار حوادث تلخ جاده گهرباران مازندران/ یک کشته و دو مصدوم در برخورد پراید و نیسان

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، محور گهرباران شهرستان میاندورود یکی از جاده‌های پرخطر و حادثه‌خیر استان و کشور به‌شمار می‌رود که شهروندان و روستانشینان آن هر ماه حوادث مرگباری در آن می‌بینند.

عصر امروز برخورد پراید و وانت نیسان در جاده گهرباران شهرستان میاندورود یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

در این حادثه یک خانم از سرنشینان خودرود پراید به‌علت شدت جراحات در دم جان باخت و دو نفر از حادثه دیدگان راهی بیمارستان شدند.

ذکریا اشکپور در در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تصادف مرگ بار پراید و نیسان در جاده گهرباران خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه تصادف دو نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران با اشاره به انتقال مصدومان این حادثه به مراکز درمانی ساری و نکا،گفت: آمبولانس‌های پیامبر اعظم (س) و ولوجا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مصدوم ۳۵ ساله حادثه دیده در این تصادف به دلیل وضعیت نامناسب جسمی و به دلیل نیاز درمانی اورژانسی به بیمارستان امام حسین(ع) نکا منتقل و دیگر مصدوم ۲۲ ساله به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شده است.

این حادثه در محل احداث نیوجرسی بتنی صورت گرفت که این روزها عملیات عمرانی آن مورد انتقاد شهروندان میاندورودی قرار گرفته است.

شهروندان میاندورودی بر این باورند با توجه به اینکه فضای کافی برای ایجاد شانه خاکی وجود دارد اما مسؤولان در حال احداث نیوجرسی هستند که برخورد به این دیواره‌های بتنی می‌تواند حادثه‌ساز باشد.

به گزارش فارس، همه ساله در فصل بهار که زمان کشاورزی است شاهد افزایش تردد در این محور و حوادث مختلف هستیم و ایمن‌سازی آن به‌صورت مقطعی همراه با نواقصی مختلف در حال اجراست که مورد انتقاد شهروندان قرار دارد.

 /3141/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.