پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولید زعفران در چهاردانگه برای نخستین‌بار با کمک بسیج سازندگی

ئیس بسیج سازندگی ساری با اعلام اینکه با پرداخت تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی، برخی از توانمندی‌های روستاییان مازندران احیا شد، گفت: تولید زعفران در ساری برای نخستین‌بار با کمک بسیج سازندگی در سطح کشور مطرح شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، حسین نادری‌ورندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی این شهرستان در اجرای اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در هفته بسیج چندین پروژه که با حمایت تسهیلاتی بسیج سازندگی همراه بود به بهره‌برداری می‌رسد.

 

این مسئول بهره‌برداری از دو پروژه پرورش ماهی در روستای آبندانکش و تلوکلا ساری، افتتاح نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در مرکز استان و بهره‌برداری از کاشت زعفران در روستای کسوت را از برنامه‌های بسیج سازندگی این شهرستان در هفته بسیج عنوان کرد.

 

رئیس بسیج سازندگی شهرستان ساری درباره افتتاح نمایشگاه و فروشگاه مجریان اقتصاد مقاومتی، گفت: این نمایشگاه در سالن ارشاد ساری به مدت یک هفته برپا می‌شود.

 

وی ادامه داد: محصولات این نمایشگاه از تولیدات حمایتی طرح اقتصاد مقاومتی است که با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

 

نادری میزان تسهیلات پرداختی بسیج سازندگی ساری برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومی را حدود 5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون برای بیش از یک‌هزار و 200 نفر با استفاده از این تسهیلات ایجاد اشتغال شد.

 

وی با اعلام اینکه با پرداخت تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی، برخی از توانمندی‌های روستاییان مازندران احیا شد، افزود: تولید زعفران در ساری برای نخستین‌بار با کمک بسیج سازندگی  در سطح کشور مطرح شد.

 

رئیس بسیج سازندگی ساری اضافه کرد: با حمایت بسیج سازندگی یک‌هکتار از زمین بایر چهاردانگه ساری زیر کشت زعفران رفت.

 

وی در پایان یادآور شد: با ترویج کشت زعفران در این منطقه بسیاری از جوانان مشتاق به تولید این محصول در این روستا هستند و تلاش داریم از تولیدکنندگان این محصول در این منطقه حمایت کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.