پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولد هفتمین نوزاد از مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل

0

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل ، مادر باردار ۳۵ ساله اهل  فریدونکنار با علائم  تب، تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کرد و پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در وی از سوی پزشکان بسیار بالا تشخیص  و در بیمارستان میناگربابل  بستری شدند.

این مادر مشکوک به کرونا که به صورت طبیعی با کمک تیم پزشکی بیمارستان زایمان کرد هم اکنون در بیمارستان میناگر بابل با حال عمومی مساعد تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

این نوزاد پسر با وزن سه کیلو و ۵۰۰ گرم دومین فرزند خانواده است و در بیمارستان ایت الله روحانی بابل تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

شهرستان بابل دروازه ورودی بیماری کرونا به مازندران بود و با شناسایی ۲ شهروندی که به قم سفر داشتند و قرنطینه کردن آنها در بیمارستان ، شیپور ورود کرونا به مازندران را به صدا در آوردند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه  علوم پزشکی بابل، تاکنون تست ۲۵۰ بیمار کرونایی در این شهرستان مثبت اعلام شد و هم اکنون ۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری می باشند.

بیمارستان میناگر بابل برای پذیرش مادران باردار مشکوک به کرونا در نظر گرفته شد و تاکنون هفت نوزاد در این شهرستان از مادر مشکوک به کرونا متولد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.