پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توقیف ۱۲۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع در بابل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۱۲۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدموسی حسینی در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی گزارش‌هایی مبنی بر عرضه خارج از شبکه و نگهداری غیرقانونی فرآورده‌های نفتی توسط فردی با همکاری فرزندان خود در شهرستان بابل دریافت کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی از خودروی وانت نیسان متهمان، بیش از ۱۲۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر ملی کشور را به تاراج می‌گذارند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهد داد. شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آزادسازی ۴۲ میلیاردی اراضی کشاورزی در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تغییر کاربری ۷۰۰متر مربع از زمین های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۷۰۰متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: مالک زمین مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین اقدام به دیوارکشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور، ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی  موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.