پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع 7 برابری گوشت قرمز منجمد نسبت به سال گذشته در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی خلیلی تیرتاشی سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره وضعیت ذخیره و عرضه کالاهای اساسی و تنظیم بازار استان مازندران با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۴۳ هزار تومان به صورت ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان مازندران توزیع شد، گفت: روزانه حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع می‌شود تا قیمت‌ها متعادل باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شد که حدود دو برابر میزان توزیع سال گذشته است.

خلیلی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی و به ۱۰ استان کشور ارسال شد، افزود: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان موجود است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به توزیع روزانه ۴۰۰ تن مرغ گرم در استان گفت: قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان و میانگین قیمت مرغ گرم در بازار ۶۳ تا ۶۴ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ گرم و زنده به استان تهران ارسال می‌شود.

 خلیلی از سهمیه ۴۶۰ تنی سهمیه گوشت قرمز منجمد به استان مازندران خبر داد و گفت: تاکنون ۳۳۵ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شد و همچنین ۳۳ تن گوشت قرمز منجمد با همکاری گروه‌های جهادی در روستاهای استان توزیع شد.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۸۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شد که ۷ برابر مدت مشابه سال گذشته است، بیان کرد: روزانه ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع می‌شود و نیاز استان یک‌هزار تن است.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران در استان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هماهنگی برای توزیع گوشت گرم در استان انجام شد و حدود ۳۳ تن گوشت گرم با قیمت ۲۵۷ هزار تومان در حال توزیع است و آمادگی برای کشتار دام زنده در داخل استان و توزیع گوشت گرم قرمز وجود دارد.

 خلیلی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گرم گوسفندی بین ۲۸۰ تا ۳۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله ۲۷۰ تا ۳۲۰ هزار تومان در استان است، ادامه داد: با توجه به توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز گرم و منجمد در استان، شاهد ثبات بازار و کاهش قیمت ها هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۵/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.