پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی طی هفته بسیج در مازندران/ ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی امروز در آئین توزیع یک هزار بسته معیشتی سپاه ناحیه آمل، اظهار کرد: یکی از گام‌های مهم و کارساز بسیج با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای کمک مؤمنانه و مواسات تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با شناسایی نیازمندان و مستمندان محلات مختلف شهری و روستایی است.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه با درنظر گرفتن کرامت انسانی و حفظ آبروی نیازمندان، افزود: برای ایام گرامیداشت هفته بسیج حدود ۴۰ هزار بسته معیشتی در استان مازندران به صورت متمرکز از سوی نواحی مختلف و بسیج سازندگی آماده شد تا در اختیار اقشار محروم نیازمند قرار گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: همچنین تهیه ۴۰ هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه دیگر از سوی خیران بسیج و بسیجیان تهیه و بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۸۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان مازندران توزیع می‌شود، گفت: با تهیه اقلام اساسی و مورد نیاز خانوارهای نیازمند، ارزش هر بسته معیشتی حدود یک میلیون تومان برآورد شده است.

مسلمی با اشاره به توزیع بیش از ۶ هزار بسته معیشتی از سوی ناحیه مقاومت بسیج آمل، افزود: تاکنون پنج مرحله بسته معیشتی به میزان هر مرحله یک هزار بسته در شهرستان آمل توزیع شد تا در مجموع شاهد توزیع ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان باشیم.

وی گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان مازندران، نیازمندان هر منطقه و محله از سوی پایگاه مقاومت شناسایی شده و با قرار گرفتن در بانک اطلاعاتی بسیج، پس از بررسی‌های لازم کمک‌های مؤمنانه اهدا می‌شود.

مسلمی بیان کرد: با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا بحث کمک مؤمنانه با جدیت آغاز شده و همچنان این روند کمک‎رسانی ادامه دارد.

وی با اشاره به ایجاد تفاهم‎نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران مبنی بر ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن محرومین، یادآور شد: ساخت ۴۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال جاری به شهرستان آمل اختصاص یافت و در هفته بسیج با تهیه زمین ۱۴ واحد مسکن محرومان این شهرستان افتتاح می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.