پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در روز بسیج کارمندان + عکس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ علی نجفی مسؤول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا در مازندران ظهر امروز در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران، ضمن تسلیت ایام عزای حسینی، از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در روز بسیج کارمندان خبر داد.

وی افزود: در هفته دولت به‌مناسبت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین روز بسیج کارمندان با محوریت شهید مرتضوی‌زاده بسیج شهید شاخص بسیج ادارات کشور، برای نهضت کمک کمک مومنانه اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردیم.

نجفی با اشاره به رزمایش میز خدمت در هفته دولت، تصریح کرد: رزمایش میز خدمت در تمام حوزه‌های مقاومت سراسر استان در حال اجرا‌ است تا با ارائه خدمات مطلوب موجب رضایت‌مندی مردم شویم.

مسؤول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران در ادامه به تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند هم اشاره کرد و گفت:‌ در ایام بازگشایی مدارس با همکاری بسیج کارمندان بسته‌های نوشت‌افزاری تهیه و بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، اعتقاد ما این است که تنها راه مبارزه با استکبار خدمت‌رسانی به مردم است.

 

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.