پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به یاد سردار دل‌ها/جزئیات تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در مازندران

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسکر مجیدی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین تشریح برنامه‌های تشییع پیکر‌های مطهر شش شهید گمنام دفاع مقدس در مازندران، با تسلیت ایام فاطمیه و نیز گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم و دهه بصیرت با بیان اینکه حضرت زهرا (سلام الله علیها) بنا به حدیث قدسی که بهانه خلقت عالم هستند، اظهار کرد: حضرت زهرا (سلام الله علیها) اهل بیت (علیهم السلام) سفینه نجات هستند و باعث رستگاری انسان می‌شوند.

وی به سالگرد شهادت حاج قاسم، هم اشاره کرد و افزود: حاج قاسم باعث عزت و آبروی نظام  شد و توانست شعائر و  آرمان‌های انقلاب را در کشور‌های منطقه‌ و ملت‌های آزادی‌بخش ترویج کند و دراین امر موفق عمل کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه تلاش و همت خالصانه حاج قاسم باعث شده تا مولفه‌های عدالت گستری، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در منطقه رواج پیدا کند، ادامه داد: همت‌های خالصانه حاج قاسم در مسیر مبارزه با استکبار سبب تشکیل جبهه مقاومت شد و کشور‌های منطقه با تاسی از مولفه‌های انقلاب اسلامی برعلیه استکبار مبارزه می‌کنند.

این مسؤول به تشریح برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر‌های شش شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه هم پرداخت و گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این شش شهید خوشنام در دو قالب دو کاروان در شهر‌های مازندران مورد استقبال قرار گرفته و مراسم‌های شب وداع در شهر‌های مازندران برگزار می‌شود.

مجیدی تصریح کرد: کاروان‌های شهدای گمنام صبح روز شنبه ۱۱ دی ماه  در شهر‌های رامسر و تنکابن مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند و همچنین بعدازظهر شهر‌های کلاردشت و عباس آباد میزبان شهدا خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ادامه داد: صبح روز یک شنبه ۱۲ دی ماه کاروان‌های شهدا مهمان شهر‌های نوشهر و چالوس هستند و بعدازظهر نیز شهر‌های محمودآباد و نور میزبان شهدا خواهند بود.

این مسؤول اضافه کرد: صبح روز دوشنبه ۱۳ دی ماه شهر هزار سنگر آمل  و فریدونکنار دیار حاج حسین بصیر و بابلسر میزبان کاروان‌های شهدا هستند و بعدازظهر شهدای گمنام شهر بابل و سیمرغ را عطرآگین خواهند کرد.

مجیدی با اشاره به اینکه صبح روز سه شنبه ۱۴ دی ماه کاروان‌های شهدا به قائم شهر و زیرآب برای مراسم استقبال می‌رسند، خاطرنشان کرد: یک کاروان شهدا همان روز بعدازظهر میزبان گلوگاه خواهد بود.

وی از تشییع یک شهید گمنام در روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ساری هم خبر داد و یادآور شد: شهدا بعد از مراسم‌های استقبال و وداع در شهر‌های استان، به شهر‌های بهشهر، جویبار و نکا منتقل می‌شوند تا مراسم تشییع و تدفین صورت بگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود از برنامه مراسم سالگرد شهید حاج قاسم در شامگاه دوشنبه با حضور دو شهید در مصلای ساری هم خبر داد و گفت: دوشنبه ۱۳ دی ماه اجتماع بزرگ استانی مدافعان حرم و ایثارگران با حضور خانواده شهدای مدافع حرم استان در لشکر ۲۵ کربلا برگزار می‌شود.

مجیدی از توزیع  ۵۰ هزار بسته معیشتی در دهه بصیرت و ایام سالروز شهادت حاج قاسم هم خبر داد و اضافه کرد:  ۱۲ هزار بسته بهداشتی، ۱۲۰۰ قلم البسه و پوشاک و نیز ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان اهدا می‌شود.

 /۸۶۰۱۸/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.