پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری موج وصال در مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالرضا رنجبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره فعالیت‌های مرکز نیکوکاری موج وصال استان مازندران و اهمیت دستگیری نیازمندان در شرایط سخت کرونایی اظهار کرد: خداوند را سپاس می‌گوییم که جامعه را به برکت وجود انسان‎هایی آراسته که حضورشان موجب نزول نعمات و رحمات است و با کمک به همنوعان دل مومنان را در این روزهای سخت شاد می‌کنند.

وی افزود: نیکوکاران و خیرین انسان‌های بزرگی هستند که با سخاوت می‌بخشند و از مال و دارایی خود انفاق می‌کنند که در قرآن کریم در زمره کسانی به‌شمار می‌روند که با جان خود مجاهدت می‌کنند.

مسؤول امور خیریه مرکز نیکوکاری موج وصال مازندران با اشاره به فعالیت‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و نیکوکاران این مرکز بیش از هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان، خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و خانواده‌های حاشیه شهر توزیع شده است.

رنجبر از قربانی ۳ راس گوسفند در ماه مبارک رمضان توسط نیکوکاران مرکز نیکوکاری موج وصال خبر داد و بیان کرد: گوشت قربانی همراه با ۵۰۰ بسته غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده که در مجموع طی سال جاری به هزار و ۵۰۰ بسته رسیده است.

وی عنوان کرد: همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) که به نام روز” تکریم خیرین” مزین شده بود با تلاش نیکوکاران این مرکز ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است.

مسؤول امور خیریه مرکز نیکوکاری موج وصال مازندران در پایان از نیکوکاران و خیرین استان درخواست کرد تا در شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی جامعه یاری‌رسان نیازمند باشند تا هیچ خانواده‌ای دچار آسیب نشود.

 /۸۶۰۳۱/غ




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.