پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع سبد کالا از عواید موقوفه حسین تاجر ساروی در روستاهای چهاردانگه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از توزیع 360 سبد کالا به ارزش 310 میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد سبد کالا در راستای اجرای نیت واقف از عواید موقوفه حسین تاجر ساروی در روستاهای محروم چهاردانگه ساری توزیع شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: اجرای نیت واقفان از اولویت‌های اصلی و مهم سازمان اوقاف و امور خیریه است.

 

وی از جمله نیات موقوفات را کمک، مساعدت و دستگیری از نیازمندان و مستمندان دانست و افزود: موقوفه حسین تاجر در شهرستان ساری یکی از موقوفه‌های شاخص استان به‌شمار می‌رود که عواید آن در ماه مبارک رمضان اجرای نیت می‌شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با بیان اینکه اجرای نیت واقفان در ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح ضیافت الهی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اجرای نیت واقفان در ماه مبارک رمضان و توزیع سبد کالا در برنامه‌ای منسجم و با معرفی نیازمندان از سوی کمیته امداد و بهزیستی اجرا می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه واقفان با وقف اموال خود نام نیکی از خود در دنیا و آخرت به‌یادگار می‌گذارند، تصریح کرد: وقف نمونه‌ای از ارزش‌های انسانی، الهی و اسلامی است.

 

حیدری از توزیع 360 سبد کالا به ارزش 310 میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد سبد کالا در راستای اجرای نیت واقف از عواید موقوفه حسین تاجر ساروی در روستاهای محروم چهاردانگه ساری توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه مرحوم حسین تاجر بیش از 200 سال گذشته از دنیا رفت، گفت: امروز به واسطه اجرای نیت از محل عواید موقوفه، نام و یاد او همچنان زنده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.