پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع بسته‌های کمک معیشتی در قالب طرح محله مهدوی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهربانان به‌مناسبت یلدا به تب و تاب افتادند و یلدای مهربانی را هدیه کردند.

 

با اجرای طرح همدلی یلدایی، شاهد نقش بستن شکوفه لبخند بر لب خانواده‌های عزتمند بودیم که با این حرکت خداپسندانه حس و حال خوشی را برای این خانواده‌ها رقم زدند.

توزیع ۴هزارو ۵۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان تنکابن

 حسن مهدوی فرمانده بسیج ناحیه تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن گفت: در طولانی‌ترین شب سال، شب یلدا ۴هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه قالب این برنامه به همت شورای تحول بخش‌های مختلف شهرستان تنکابن هر ساله انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به همت حوزه‌های مقاومت، بخشداران و دهیاران که به یلدای مهدوی معروف شده در شهرستان تنکابن انجام شده است.

مهدوی ضمن تقدیرو تشکر از همراهی مردم در این کار خداپسندانه و خواستار تداوم این همراهی شد و افزود: از ابتدای کرونا تا به امروز حدود ۷۰ میلیارد تومان بسته معیشتی در قالب‌های مختلف بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

خیران پای کمک‌های یلدایی

علی‌اصغرعباسی میانایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا ساری  نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تعداد ۲۲۵ بسته حمایتی شب یلدا برای نیازمندان بخش کلیجانرستاق باهمت خیران و حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا تدارک دیده شد.

 

وی افزود: ارزش هربسته ۳۰۰هزارتومان و در مجموع ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان ساروی

محمدعلی نیرین مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در مازندران  نیز از توزیع بسته‌های یلدایی بین ۷۰ خانواده نیارمند تحت پوشش این کانون در یلدای ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: همزمان با آخرین روزهای فصل پاییز خیریه ۱۱۰ امام علیه‌السلام کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین علی (ع) به رسم هر سال اقدام به دستگیری نیازمندان در بلندترین شب سال کرده است.

وی افزود: یلدا شبی است که یک دقیقه طولانی‌تر است و در این شب شادی جای غم را می‌گیرد چه خوب است ما هم مهربانی را بیشتر و بیشتر کنیم و این همواره سرلوحه کارمان در کانون بوده و است.

نیرین با اشاره به توزیع ۷۰ بسته یلدایی توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع)، اعلام کرد: این بسته‌ها شامل پرتغال، سیب، انار، ماکارونی، سویا، رب گوجه، روغن، حلوا شکری و تنقلات تهیه و بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

نیرین در پایان بیان کرد: خیررسانی بهترین و بزرگترین مزدی است که از خداوند در کنار رضایتش در برابر اندک عملمان طلب می‌کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.