پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع بسته‌های تحصیلی در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان مازندرانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در همایش مهر تحصیلی در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: بیش از ۷۲۴ وقف بزرگ در استان توسط علمای مازندران انجام شده است.

وی با اشاره به وقف‌های خوب در حوزه درمانی در مازندران، گفت: ۹ دستگاه توسط واقفان برای احیای جان مردم خریداری و در بیمارستان امام خمینی ساری نصب و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مدرسه فنی و حرفه‌ای به برکت اوقاف در قائم‌شهر مازندران بنا شده است، اضافه کرد: اوقاف واقعا ید طولا دارد و پروژه‌های بزرگی را در سطح استان در دست اجرا دارد.

حیدری تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی در سطح استان در دست ساخت است، پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سطح مساجد و امامزاده‌ها مشکلاتی داریم که بیشتر مدیون مردم هستیم.

وی یادآور شد: اینکه انسان بخشی از دارایی خود را وقف کند بسیار اثرگذار است که درواقع جاویدان و ماندگار خواهد بود و با مال خود در راه خداوند معامله می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: در واقع مقام واقف کم از شهادت نیست، چراکه با مال خود با خداوند معامله می‌کند.

به گزارش فارس، ۶۱۷ بسته تحصیلی در قالب طرح مهر تحصیلی در استان توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  بین دانش‌آموزان نیازمند مددجوی کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی هستند.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.