پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع بخاری در روستاهایی که مجهز به گاز شدند

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از سایت کمیته امداد مازندران، خشایارآروند رئیس کمیته امداد کیاسر اظهار کرد: در مجموع برای تهیه این بخاری‌ها از محل منابع کمیته امداد و مشارکت خیران و دهیاری‌ها تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: با توجه به شناسایی تعدادی از خانواده‌های فاقد یخچال در آبان ماه گذشته ۳۰ دستگاه یخچال نیز به مددجویان نیازمند منطقه اهدا شد.

رئیس کمیته امداد کیاسر تصریح کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون به ۷۶۵ مددجو در بخش‌های عمرانی، درمانی، اشتغال، فرهنگی، اکرام ایتام و غیره خدمات ارائه شده است.

وی بیان کرد: در بخش عمرانی ۹۷ واحد مسکن مددجویی در این منطقه طی هشت ماهه امسال تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.

رئیس کمیته امداد کیاسر با بیان اینکه به ۲۶۴ مددجو خدمات درمانی ارائه شد، گفت: مددجویان در بخش‌های هزینه بستری بیمارستان، آزمایشگاه و پاراکلینیکی، دارو از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی به اجرای ۳۶ فرصت شغلی برای مددجویان این منطقه اشاره کرد و افزود: برای ایجاد این طرح‌ها یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد کیاسر با اشاره به اعزام ۸۴ مددجو به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات گفت: برگزاری این اردوها  با هدف آشنایی با سبک زندگی اهل بیت(ع)، روحیه نشاط معنوی، گسترش تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی و … انجام می‌شود.

وی به ارائه آموزش خانواده به ۳۳۵ مددجو اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری  این دوره‌های آموزشی  تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی است که افراد بهره‌مند شده از این آموزش‌ها دانش آموزان، سالمندان، مستعدان، اشتغال، همسران جوان و افراد بازمانده از تحصیل و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد کیاسر گفت: به ۱۲۲ دانش آموز و ۱۹ دانشجوی تحت حمایت در این منطقه کمک‌هزینه تحصیلی، لوازم‌التحریر و خدمات مشاوره ارائه شد.

 آروند خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۹۷۰ نفر در منطقه کیاسر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.