پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تورنمنت چهارجانبه والیبال با پیروزی لبنیات هراز پایان یافت

0

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین وآخرین روز این تورنمت که پنجشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد، تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی ۳ بر صفر برابر تیم مدعی خاتم اردکان به برتری دست یافت تا علاوه بر این تیم برتری برابر هورسان رامسر و شکست ۳ بریک برابر شهرداری گنبد به کار خود پایان داد.

همچنین تیم شهرداری گنبد با برتری ۳ بر صفر برابر تیم هورسان رامسر و پیروزی ۳ بریک برابر لبنیات هراز در بازی اول و شکست در بازی نخست به کار خود در این تورنمنت پایان داد. تیم‌های هورسان رامسر و خاتم اردکان در این تورنمنت هرکدام صاحب یک پیروزی و دو شکست شدند.

تورنمنت چهارجانبه والیبال به میزبانی باشگاه لبنیات هرازآمل و در راستای آماده سازی تیم‌ها برای فصل پیش رو رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های شهرداری گنبد، هورسان رامسر، خاتم اردکان و لبنیات هرازآمل برگزار شد.

تیم لبنیات هرازآمل با انصراف تیم کاله مازندران، جایگزین این تیم درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شد.

مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتروالیبال باشگاه‌های کشورکه از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورآغاز می‌شود، با دو تیم لبنیات هرازآمل و هورسان رامسر حضور دارد.

کد خبر 5010337
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.