ایرنا-ساری- با شیوع گسترده ویروس کرونا در استان مازندران و گسترش استفاده از ماسک و دستکش در جهت پیشگیری از انتقال این ویروس، متاسفانه برخی از افراد این زباله ها را در معابر عمومی رها میکنند که این امر موجب نگرانی سایر افراد جامعه شده است.
ایرنا-ساری- با شیوع گسترده ویروس کرونا در استان مازندران و گسترش استفاده از ماسک و دستکش در جهت پیشگیری از انتقال این ویروس، متاسفانه برخی از افراد این زباله ها را در معابر عمومی رها میکنند که این امر موجب نگرانی سایر افراد جامعه شده است.
© 2024 پایگاه خبری چهاردانگه - تمامی حقوق برای این پایگاه خبری محفوظ می باشد.