پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تهدیدشناسی تخصصی ترین کار سپاه پاسداران است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد برمر بعدازظهر سه شنبه همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه سپاه تفکر پاسداری را درون جامعه تکثیر کرده است افزود: سپاه پاسداران تخصصی‌ترین نهاد در پاسداری و محافظت از کشور بود و برای مقابله و قطع زنجیره ویروس کرونا، در این مرحله، پدافند زیستی محله محور را برای خدمات رسانی تشکیل داده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه تخصصی‌ترین کار سپاه تهدید شناسی در بسترِ زمان و مکان است، تصریح کرد: سپاه دشمن را خوب شناسایی و شیوه‌های مقابله با آن را می‌داند و برای مقابله هوشمندانه با آن با استفاده از سبک و طراحی‌های بومی قدرت خود را نشان می‌دهد.

سرهنگ برمر بیان کرد: سازمان یافته بودن آن، فقدان انقطاع نسلی سپا، وفادار بودن سپاه بر گذشته درخشان خود و تکثیر تفکر پاسداری از انقلاب از ویژگی‌ها سپاه است.

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: مفهوم سپاهی گری و سپاهی بودن یک مفهوم محافظه کارانه نیست و این یعنی نباید بر وضع موجود قانع باشیم و باید برای رسیدن به بالاترین نقطه مطلوب که همان تکامل بشریت و رسیدن به خدا است، تلاش کنیم.

وی درباره عملکرد سپاه در شرایط مبارزه با ویروس کرونا گفت: حفظ امنیت و همکاری با ناجا برای فاصله‌گذاری اجتماعی در فروردین‌ماه، کنترل بازار و پیشگیری از احتکار، پیوست فرهنگی برای همه خدمات، تکمیل تجهیزات بیمارستانی توسط خیرین و نهادهای مردم نهاد، بحث غسل و کفن و دفن توسط گروه‌های جهادی در آرامگاه بهشت بهشتی، تولید ۱۱۲ هزار ماسک و دستکش و محلول توسط گروه‌های بسیجی شهرستان، تهیه بسته‌های کمک معیشتی به ارزش ۳ میلیون ریال و کمک‌های مردمی خیرین ورزش ۵۰۰ میلیون تومان از جمله خدمات ارائه شده توسط سپاه فریدونکنار بوده است که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4906232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.