پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی در مازندران اندیشیده شده است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدجابر کریمی مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران امروز در  جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست دولت در اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و بهینه‌سازی آن و ایجاد آرامش روانی و ثبات در بازار در واقع حذف رانت از برخی مجموعه‌های بزرگ بوده است، اظهار کرد: در تأمین مواد اساسی و نیاز ضروری خانوارها هیچ مشکلی نداریم.

وی گفت: روغن به میزان کافی داریم و ۲ هزار تن روغن خوراکی با دستور استاندار مازندران از انبارهای شرکت‌ کشت و صنعت شمال خارج شده و به مقاصد فروشگاهی استان و کشور در حال ارسال و تخلیه و بارگیری آن در حال انجام است.

 مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران ادامه داد: در این زمینه این میزان روغن تمهیداتی بود که از قبل اتفاق افتاد و در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه ۴هزار و ۶۰۰ تن مرغ منجمد و  روغن ذخیره داریم، تصریح کرد: گفته شده این روغن احتکار شده بود درحالی‌که تمهیدی بود که وزارت صمت و جهاد کشاورزی برای مدیریت بازار طی این ایام اندیشیده بودند.

کریمی در ارتباط با تأمین مرغ مصرفی در بازار بیان کرد: در این زمینه مشکلی نداشتیم با وجود اینکه روز تعطیلی روال کشتارگاه‌ها بود اما کشتارگاه‌ها را به‌صورت شیفت فعال کردیم و حدود ۱۰۰ تن مرغ کشتار شد و هم برای تهران و هم برای مصرف  داخل استان کشتار شده است.

این مسوول در ارتباط با مرغ منجمد، یادآور شد: در این زمینه یک‌هزار و تن مرغ منجمد توزیع می‌شود که ۴۰۰ تن امروز در سطح استان با قیمت مصوب توزیع می‌شود که در این صورت مشکلی نداریم.

کریمی با اعلام اینکه در بحث شکر و سایر کالاهای اساسی به میزان کافی در بازار است، تصریح کرد: نباید به شیطنت‌های رسانه‌های بیگانه و سایر توجه نشود؛ چرا که مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.