پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمدن نوین اسلامی با زبان هنر اتفاق می‌افتد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با بیان اینکه با هنر قرار است به تمدن مورد تاکید رهبری برسیم، گفت: تمدن نوین اسلامی با زبان هنر اتفاق خواهد افتاد.

سرهنگ مهرداد ابراهیم پور ۲۲ مهر در آیین یادواره شهدای هنرمند شهرستان نوشهر که در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه مرکز ثقل فرهنگ هر جامعه، هنر آن جامعه است، اظهار کرد: شهدای ما با هنرمندی هرچه تمام‌تر در هشت سال دفاع مقدس حضوری پرشکوه داشتند.

وی در خصوص چگونگی نام گذاری هشت سال جنگ به‌نام دفاع مقدس، گفت: دلیل آن هنرمندی جوانان این مرز و بوم بود که با بذل جان و مال خود هنری ماندگار را به یادگار گذاشتند همانند شهید آوینی که با قلم، صدا و برنامه روایت فتح آثاری ماندگار باقی گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه این دفاع ادامه دارد، افزود: هنرمندان ما در مرکز این دفاع هستند و در محلات، شهرستان و استان این دفاع همچنان هست.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر تصریح کرد: هنرمندان ما باید به میدان بیایند و با زبان هنر در راه مبارزه با ظلم و سلطه‌گری سردمداران ظلم این جهان تلاش کنند.

سرهنگ ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: الان زمان هنرمندی هنرمندان ما است و آن دفاع باید به معنای واقعی جلوه‌گری کند.

وی با بیان اینکه باید بتوان با هنر که قرار است تعالی بخش باشد به تمدنی که مقام رهبری فرمودند رسید، گفت: تمدن نوین اسلامی با زبان هنر اتفاق خواهد افتاد.

سرهنگ ابراهیم‌پور بیان کرد: امید است بتوان در تحقق تمدن نوین اسلامی که قرار است آخر این انقلاب اتفاق بیفتد نقش آفرین باشیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.