پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمدن سازی از بندهای مورد توجه در بیانیه گام دوم انقلاب است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح شنبه در جلسه توجیهی چهاردهمین جشنواره مصباح الهدی و نورالهدی استان مازندران که در محمودآباد برگزار شد با اشاره به اینکه مربیان قرآنی برای ترویج سبک زندگی دینی برای خود و قرآن آموزان تلاش کنند، گفت: شخصیت انبیا در امام عصر عجل الله جمع می‌شود و ظهور امام زمان (عج) آرزوی همه انبیا است.

وی با بیان اینکه امام سجاد در دعای ۴۷ صحیفه سجادیه دعا می‌کند که ما را گوش به فرمان و مطیع فرمایش امام عصر قرار دهد و کسب رضایت حضرت به عنوان تلاش ما باشد، افزود: حمایت و یاری نایب ایشان در انقلاب اسلامی ایران لازم و انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور و وصل انقلاب امام عصر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه خودسازی، تمدن سازی و آماده سازی برای ظهور امام عصر در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره شده است، گفت: تقویت نظام اسلامی باعث تقویت انقلاب امام عصر و تضعیف آن هم تضعیف انقلاب جهانی امام عصر است.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل سازنده مربیان با قرآن آموزان طرح مصباح الهدی افزود: مربیان طرح مصباح الهدی و نورالهدی با قرآن آموزان سبک زندگی قرآنی را ترویج کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.