پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمامی منازل و کسب و کارهای تنکابن به فیبر نوری متصل شدند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر پروژه توسعه شبکه فیبر نوری FTTx در شهر عباس آباد با حضور استاندار مازندران و مسؤولان استانی و شهرستانی صبح امروز به بهره‌برداری رسید. 

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خصوص اجرای این پروژه در شهر عباس آباد با اشاره به بیست و یکمین سفر استاندار مازندران و طرح ایجاد شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارهاFTTx گفت: این پروژه به طول حدود ۱۵ کیلومتر و  با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در شهر عباس آباد اجرایی شد.

وی افزود: تمامی منازل و کسب و کارهای این شهر به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با بیان اینکه این پروژه براساس طراحی انجام شده عملیات اجرای شبکه فیبر نوری FTTx را به پایان رساند، خاطرنشان کرد: دسترسی حدود ۹ هزار و ۶۵۶ خانوار این شهر و کسب و کارها و مراکز آموزشی و اداری را به شبکه امن ، پایدار و پرسرعت فیبرنوری فراهم شد.

اعزی این پروژه را یکی از پروژه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم دانست و افزود: اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها FTTx بعنوان یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت مردمی در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و تحقق شهر هوشمند در همه شهرهای کشور بوده که تحقق این امر در استان نیازمند تعامل همه جانبه فرمانداران و شهرداران سراسر استان است.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.