پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمامی مدارس منطقه چهاردانه تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث قرار دارند

یحیی رشمانلو در گفت و گو با روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، در ارتباط با بیمه معلم کشور از پوشش صد درصدی بیمه آتش‌سوزی و حوادث مدارس منطقه چهاردانگه خبر داد .

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، یحیی رشمانلو در گفت و گو با روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه، در ارتباط با بیمه معلم کشور از پوشش صد درصدی بیمه آتش‌سوزی و حوادث مدارس منطقه چهاردانگه خبر داد . وی ضمن اشاره به اهمیت بیمه و نقش آن در زندگی، گفت: هر شخص با استفاده از امکاناتی که بیمه در اختیار آن قرار می دهد می تواند خود را نسبت به حوادث ایمن سازد و اصول کار بیمه نیز دادرسی در زمان احتیاج است.

رشمانلو  با اشاره بیمه معلم و اهداف تشکیل این بیمه، عنوان کرد: سهام دار اصلی این بیمه صندوق ذخیره فرهنگیان کشوراست به‌طوری که 60 درصد سهام این بیمه در اختیار این صندوق قرار دارد از این رو هرگونه سود و زیان این مجموعه برای مجموعه فرهنگیان سطح کشور خواهد بود.

وی در پایان  با اشاره به تعاملات میان آموزش و پرورش با بیمه معلم و اهداف تشکیل چنین جلساتی، اظهار داشت: همواره بیمه معلم با آموزش و پرورش در همه زمان‌ها تعاملات سازنده‌ای داشته و تمامی فعالیت ها  تنها به منظور کمک و ترغیب بیشتر همکاران در سطح  منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر  به استفاده بیشتر از خدمات این بیمه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.