پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن سیاحتی چهاردانگه در روز طبیعت تعطیل است

رئیس حوزه قضایی دادگستری بخش چهار دانگه در پیامی بر لزوم رعایت موازین و شئونات اسلامی و پرهیز از روزه‌خواری در ملاعام در روز طبیعت تاکید کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه؛ ابراهیمی ؛رئیس حوزه قضایی دادگستری بخش چهار دانگه در پیامی بر لزوم رعایت موازین و شئونات اسلامی و پرهیز از روزه‌خواری در ملاعام در روز طبیعت تاکید کرد.

در این پيام آمده است:

بسمه تعالی

خداوند حکیم در قرآن کریم می فرماید:((یا أَیهَا النَّبِی قُلْ ِلأَزْواجِک وَ بَناتِک وَ نِساءِ الْمُؤمِنینَ یدْنینَ عَلَیهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِک أَدْنی أَنْ یعْرَفْنَ فَلا یؤذَینَ وَ کانَ اللّهُ غَفُورًا ))
پیام متن:..حجاب، هنر زنان و زن، هنر آفرینش است. پس باید در حفاظت از این هنر ارزشمند (زن)، به وسیله حجاب کوشا بود.در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت ومغفرت است ، پیامبر اکرم (ص) ابتدای این ماه را رحمت معرفی کرده است، میانه این ماه را مغفرت بر شمرده و پایان و انتهای این ماه را نیز خلاصی از آتش دوزخ اعلام نموده است.
امروزه دشمنان اسلام از راه های مختلف می کوشند تا زشتی محرّمات و گناهان و منزلت بالاخص روزه و حیا و عفت و حجاب را ضعیف جلوه دهند. باید دانست تنها چیزی که سبب نابودی فرهنگ مصرفی غرب و عامل رکود و بی رونقی بازارهای رنگین آنهاست، پیروی ملت ها از باب اعمال واجبات و ترک محرمات بالاخص روزه داری و حجاب به ویژه حجاب برتر است.

حجاب، پرچم دین داری و پوشش مناسب و بهترین محافظ برای حرمت بانوان به شمار می‌رود (در اجرای معنويات گرانقدر مقام معظم رهبری و همچنین ریاست محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور ودستور ریاست محترم کل دادگستری استان مازندران ((در اجرای ماده ۳۲ قانون آئین دادرسی بر اقدامات ضابطان در زمینه برخورد با جرم کشف حجاب نظارت کرده و در اجرای ماده ۱۱ و بند (پ) ماده ۲۳۵ قانون مذکور مجازات مرتکبان جرم کشف حجاب علاوه بر مجازات اصلی همچنین مجازات‌های تکمیلی و تبعی نیزمحکوم گردند)) اینجانب ریاست حوزه قضایی دادگستری بخش چهاردانگه بر تمامی ضابطین عام و خاص مرتبط و دستگاه های متولی اعلام می دارم ((کلیه ضابطین دادگستری وماموران انتظامی وفرماندهان حوزه مقاومت‌ بسيج با همکاري سایر ادارات وارگانهاموظف اند در برخورد با بدحجابی و بی حجابی به عنوان جرایم مشهود نسبت به اعلام جرم و انجام تحقیقات قید فوریت به صورت قاطعانه با رعایت حقوق شهروندی و اعمال قانون اقدام نمایند )).

در بخش دیگری از این پیام آمده است:
«در راستای پیشگیری از هرگونه وقوع بزه احتمالی و فعل حرام‌ در انظار واماکن عمومی همچنین رعایت احکام دین مبین اسلام ماه ضیافت الهی ماه مبارک رمضان و رعایت محرمات و واجبات شبهای احیا می باشد.

لذا بقاع متبرکه کلیه اماکن سیاحتی و تفرجگاه ؛بوستان‌ها وپارک‌ها این حوزه قضایی در روز ۱۳ فروردین تعطیل می باشد ،»

لذا با نظارت دقیق ومستمر نتیجه را با قید فوریت حتی‌ خارج از ساعت اداری وکشیک به این حقیر اعلام نمایید.
ابراهیمی ؛رئیس حوزه قضایی دادگستری بخش چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.