پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تلاش شهید جمهور برای گره‌گشایی و ارتقاء نظام

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: همه شهدای خدمت با صداقت در دوران مسئولیت خود برای گره گشایی و ارتقاء نظام تلاش کردند.

امیردریادار آریا شفقت رودسری امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد،با بیان اینکه در ماموریت آیت الله رئیسی جمعی از همرزمان ما در ارتش به عنوان خلبان حضور داشتند،اظهار کرد: همه شهدای خدمت با صداقت در دوران مسئولیت خود برای گره گشایی و ارتقاء نظام تلاش کردند.

وی افزود: این مراسم نه تنها در این دانشگاه بلکه در تمامی مراکز علمی دانشگاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت همزمان در حال اجرا است.

وی با اشاره به میزبانی مازندران،شهرستان نوشهر و بخصوص دانشگاه علوم دریایی در هفته گذشته از رئیس جمهور شهید،گفت: ایشان با صداقت و حسن خلق که الگویی برای من و همرزمانم بود در کلام امید دادند و درعمل نیز اتفاقات خوبی را برای کشور رقم زدند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با ابراز تاثر و تاسف خود بابت شهادت شهید جمهور و همراهانش،خاطر نشان کرد: چیزی که بر همه واجب است تبعیت از فرمانده کل قوا و گوش سپردن به فرامین ایشان است.

امیر شفقت در ادامه یاداور شد: خستگی ناپذیر بودن و پرتلاش بودن واخلاص داشتن از ویژگی‌های شهید رئیسی بوده است.

در ادامه حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل با اشاره به مظلومیت دکتر رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود، اظهار کرد: کسانی که به نظام اشرافی‌گری عادت کرده بودند در این دولت به آیت الله رئیسی فشار می آوردند و سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت ایشان داشتند.

وی افزود: آیت الله رئیسی در زمانی به ریاست جمهوری رسید که در عرصه سیاست اصرار بر امضای برجام برای چندمین مرحله و همچنین اصرار بر امضای FATF وجود داشت و در واقع به نوعی دیپلماسی التماسی توام با ذلت بود.

امام جمعه آمل با بیان اینکه شهید جمهور آمده بود تا این بغض‌های فروخورده را نجات دهد،گفت: در دولت قبلی آمریکا به عنوان کدخدا معرفی شده بود و گفته می‌شد که این کشور در سطحی قرار دارد که با فشردن دکمه‌ای ایران را نابود می‌کند.

وی تاکید کرد: با اینکه دولت رئیسی آمده بود که فاصله‌ها را بردارد اما عده‌ای در جهت ناکارآمدسازی دولت تلاش می‌کردند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.