پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقویت همدلی اکسیر رهایی بخش کشور از چالش‌های اساسی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در مازندران گفت: مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات موجب تقویت و انسجام ملی و جهش آرمانی در پیشرفت کشور می‌شود.

عقیل امامی امروز در جمع نیروهای انقلابی شهرستان بابل با تاکید بر لزوم توجه به مولفه‌های اثربخش تقویت و انسجام ملی افزود: انتخابات متعلق به مردم است و نظام اسلامی آن را به آحاد واجدان شرایط اعطا کرده است.

وی با اشاره به تاکید فراوان رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی یادآور شد: غلطیدن در چنبره بداخلاقی‌ها کام مردم را تلخ می‌کند و ثمره شیرین حماسه مردم در پای صندوق‌های رای را از بین می‌برد.

این مسئول با اشاره به اهمیت انتخاب نامزد اصلح از سوی مردم اظهار کرد: کارآمدی، برنامه محوری، تعهد به آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی و رهبر حکیم انقلاب و توانمندی در پیشبرد سیاست‌ها و فراهم سازی بسترهای پیشرفت کشور از ویژگی‌های نامزد اصلح است.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور ادامه داد: مردم باید با نگاه به کارنامه نامزدها در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی نامزد شایسته را برگزینند.

وی با بیان این که دکتر قالیباف مدیر جهادی، عملگرا و تحولگرا است، خاطرنشان کرد: مردم باید برای تداوم مسیر پیشرفت کشور با رای قاطع به عملگرایی از غلطیدن دوباره در دامن واگرایی خسارت بار دولت قبل جلوگیری کنند.

امامی با تشریح برخی از مشکلات و تنگناهای کنونی ناشی از ناترازی‌ها و چالش‌های مدیریتی در اثر اهمال دولت قبل گفت: دولت سیزدهم با هوشمندی و تحولگرایی کشور را از لبه پرتگاه نجات داد و رشد منفی اقتصادی کشور در دولت قبل را به ۴/۵ درصد افزایش داد.

این فعال سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: تداوم مدیریت جهادی و عملگرایی دولت سیزدهم با رویکرد مردمی سازی نیاز مبرم کشور در ۴سال آینده است.

وی مشکلات عمده کشور را در عرصه اجرا دانست و با اظهار ابنکه کشور با مشکل قانون مواجه نیست، افزود: هم اکنون ۱۲هزار فقره قانون در کشور وجود دارد که برخی از آن‌ها متضاد و موجب کندی امور دیوانی است. باید با انتخاب رییس جمهور سختکوش و مقتدر مانند دکتر قالیباف راه نورانی شهید رئیسی را تداوم بخشید.

وی تصریح کرد: تقویت همدلی و وحدت نیروهای جریان انقلاب اکسیر رهایی بخش کشور از چالش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.