پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم عزاداری دهه اول محرم در بخش چهاردانگه

0

نقی سعیدی کیاسری سرپرست تبلیغات اسلامی  چهاردانگه از برگزارکنندگان مجالس سوگواری در دهه اول محرم که همراه با رعایت ضوابط بهداشتی بود، قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهاردانگه, نقی سعیدی کیاسری با صدور پیامی از برگزارکنندگان مجالس سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت در بخش چهاردانگه و شهرکیاسر که همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بود، قدردانی کرد.
در این پیام آمده است: فرا رسیدن ماه محرم، هر ساله نویدبخش و چراغ راه نهضت‌های عدالت‌طلب و آرمان‌گرا در سراسر دنیا به شمار می‌آید و با ایجاد شور و شعور حسینی زمینه‌ تقویت وحدت اسلامی و جهانی شدن نهضت عاشورا را فراهم می‌سازد. عاشورا دانشگاه عظیم معرفتی است و ماه محرم، قلوب مؤمنین، مسلمانان و تمامی آزادگان جهان را در عزای سید و سالار شهیدان به درد می‌آورد و الگوی کاملی از ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و ستم به جامعه بشری ارائه می‌دهد.
نقی سعیدی اظهارداشت : محرم امسال فصل نوینی از بصیرت و بلوغ جامعه اسلامی و عزاداران حسینی را در تبعیت از فرمان ارزشمند، ولی امر مسلمین جهان که بر پیروی از مصوبات ستاد کرونا تأکید فرمودند، به نمایش گذاشت و جا دارد از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم به ویژه هیئات مذهبی، مداحان و خادمان اباعبدالله‌الحسین (ع) در برنامه‌های عزاداری ماه محرم و اهتمام آن‌ها نسبت به رعایت پروتکل و دستورالعمل‌های تدوین شده، تشکر کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.