پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از هیئت های عزاداری

0

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد جلالی با تقدیر از هیئت‌های مذهبی شهرستان بابل در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برپایی آئین‌های عزاداری اظهار داشت: رویداد عظیم کربلا، رونق اسلام است، حماسه‌ای که بعد از قرن‌ها، هنوز رد پای زینب سلام الله را پر رنگ تر از قبل در کوچه پس کوچه‌های تاریخ به ودیعه نهاده است.

وی افزود: حماسه‌ای که عزاداران که با تمام مشقت، ضمن تلاش برای حفظ جان هم وطنان خود، هیچ گاه صحنه سوگواری و عزاداری را ترک نکرده و نخواهند کرد و به صورت تمام و کمال، با وجود همه محدودیت‌ها به نحو احسن به تصویر کشانده شد و هیأت‌های عزاداری، با وجود تمام محدودیت‌ها، غربت کربلا را بیش از پیش یادآوری کردند.

وی ادامه داد: عزادارانی که اثبات کردند هیچ چیز، نمی‌تواند از ابهت کربلا و کربلاییان کم کند، حتی وجود ویروسی که تمام جهان را درگیر خود کرده است.

جلالی با تقدیر از تمامی هیئت‌ها و مردم همراهی که با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، وفاداری در حق دین و امامشان را به حد اعلا رساندند و به جهانیان اثبات کردند، افزود: هیچ چیز تاکنون نتوانسته و نخواهد توانست، عشق شیعیان نسبت به اهل بیت، علی‌الخصوص امام حسین علیه السلام و یارانش را از قلبشان بیرون کند.

کد خبر 5012406
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.