پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقدیر از رییس، افسران و کارکنان خدوم پلیس راه محور ساری-کیاسر

0

مراسم تقدیر و تجلیل از رئیس، افسران و کارکنان خدوم پلیس راه محور ساری-کیاسر با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، هادیان بخشدار کلیجان رستاق، باکویی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی محور ساری به کیاسر و جمعی از کارکنان و ماموران خدوم پلیس راه این محور برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری محمدعلی نوبخت در مراسم تقدیر و تجلیل از رئیس، افسران و کارکنان خدوم پلیس راه محور ساری-کیاسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک هفته وحدت و ولادت رئیس مکتب و رئیس مذهب، حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)با تاکید بر اینکه مسئولیت پذیری و تلاش شبانه روزی همکاران خدوم پلیس راه ستودنی است و این همبستگی و هماهنگی نقش مهمی در حفظ و ارتقای امنیت شهروندان و مسافرین دارد افزود: کاهش تصادفات و پیشگیری و کاهش آن باید جزو برنامه‌های اصلی و جدی پلیس راهور باشد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران در ادامه تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ علی رغم افزایش سفرهای نوروزی، میزان تصادفات و تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان کاهش چشمگیری داشته است که این نشان از عزم و انگیزه شما بزرگواران بوده است.

رئیس شورای ترافیک مرکز استان در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات پلیس راه، به همکاری‌ و همدلی و هم‌افزایی مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مجموعه پلیس راه اشاره کرد و افزود: تامین امنیتِ پایدارِ جاده ای به عنوان افتخاری عظیم مرهون تلاشهای مخلصانه و مومنانه فرزندان سفیدپوشی است که خدمت به مردم را آرمانی مقدس برای خود می‌پندارند.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه با بیان اینکه در راستای افزایش تجهیزات ایمنی راه های شهرستان ضرورت دارد تا پلیس راهور به امر برنامه ریزی کلان برای ارتقاء زیرساخت های خود توجه داشته باشد گفت:حضور شبانه روزی پلیس راهور در شهرستان بر حول سه کلیدواژه عشق، ایمان و وجدان استوار است و اقدامات ارزشمند ایشان در جاده ها، باعث کاهش میزان تلفات جاده‌ای در شهرستان شده است.

در پایان این دیدار، محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری با اهدای لوحی از خدمات افسران، کارکنان و رئیس پلیس محور ساری_کیاسر تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.