پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقدیر از بانوی چهاردانگه ای در اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران

از زحمات خانم زندی در برگزاری این نمایشگاه با اهدا یک لوح و تندیس یاد بود تجلیل بعمل آورده شد

0

 

از خانم زندی با اهدا یک لوح و تندیس یاد بود به عنوان کمیته اجرایی برتر استان در نخستین نمایشگاه توسعه و توانمندی های مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته مازندران تجلیل بعمل آورده شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی های استان مازندران با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مهندس مولایی قراء فرماندار، به همراه جمعی از مدیران و مسئولین  استانی و شهرستانی، غرفه داران و بازدیدکنندگان در مکان نمایشگاه بین المللی شهرستان قائم شهر برگزار شد.

 

در این مراسم که اجرای موسیقی اصیل مازندرانی شور و حال خاصی به فضای نمایشگاه داده بود، در پایان با اهدا تندیس و لوح سپاس از زحمات خانم زندی در برگزاری این نمایشگاه با اهدا یک لوح و تندیس یاد بود به عنوان کمیته اجرایی برتر استان تجلیل بعمل آورده شد و همچنین به برخی غرفه داران نمونه و مسئولینی که در هفته مازندران در برگزاری بهتر نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران کوشیده اند، اهدا شد.

 

آرزو زندی اهل روستای وری بخش چهاردانگه ساری است که به عنوان مسئول کمیته بانوان و عضو کمیته اجرایی استان در نخستین نمایشگاه توسعه و توانمندی های مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته مازندران حضور داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.