پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تفاهم‌نامه همکاری اداره آموزش‌وپرورش و محیط زیست چهاردانگه امضا شد

با هدف روشنگری و جلب مشارکت جامعه دانش آموزی در حفاظت از محیط زیست؛

تفاهم‌نامه همکاری اداره آموزش‌وپرورش و محیط زیست چهاردانگه جهت ارتقای آگاهی دانش آموزان از محیط زیست و جلب مشارکت آنان در حفاظت از محیط زیست این منطقه به امضا رسید.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ “حامد خلیلی ازنی” رئیس اداره آموزش و پرورش و “علیرضا ابراهیمی” رئیس اداره محیط زیست چهاردانگه صبح امروز در نشستی صمیمی به هم‌اندیشی راجع به راهکار های ارتقای آگاهی دانش آموزان در مورد محیط زیست چهاردانگه و جلب مشارکت آنان در حفاظت از آن پرداختند.

رئیس اداره محیط زیست چهاردانگه با اشاره به اهمیت حفظ گونه های مختلف جانوری در منطقه تاکید کرد: باید از همین ابتدای دوران نوجوانی و جوانی فرهنگ احترام به محیط زیست را در دانش آموزان نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: طرح هایی در راستای همین موضوع در دست اقدام است و امیدواریم شاهد تاثیرات کوتاه مدت و بلند مدتش باشیم.

خلیلی ازنی محیط زیست را شاخصه ی اصلی معرفی منطقه چهاردانگه دانست و اظهار کرد: آنچه که به زیبایی چهاردانگه می‌افزاید، وجود گونه های نادر و بی نظیر جانوری است که خیلی از آنان را در پارک ملی کیاسر مشاهده می‌کنیم.

این مقام مسئول گفت: دانش آموزان و معلمان ما در مدارس حول همین محور فعالیت می‌کنند تا حافظ این نعمت های زیبا باشند.

در پایان تفاهم نامه ای بین اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و اداره محیط زیست این منطقه به امضا رسید و دو طرف با قبول تعهدات موجود در تفاهم‌نامه، به اجرای آن خواهند پرداخت.

شایان ذکر است مدت این تفاهم‌نامه ۲ سال می‌باشد و در صورت توافق طرفین تمدید خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.