پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغییر ساعات کار ادارات مازندران از فردا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری امروز طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: از روز سه شنبه، پانزدهم تیر ماه تا پایان این ماه، ساعت آغاز کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۶:۳۰ دقیقه صبح و پایان آن ۱۳:۳۰ خواهد بود.

وی با اشاره به این که تغییر ساعت اداری در استان بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران اجرا می‌شود، افزود: تغییر ساعت کار در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، بنا به درخواست شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق استان و غرب مازندران و به استناد بند یک تصویب‌نامه هیات وزیران صورت می‌پذیرد.

صفری تصریح کرد: با عنایت به پیش‌بینی افزایش قابل ملاحظه دمای هوا و رطوبت در روزهای آتی و رشد بار مصرفی به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه‌ها خواهد داشت به‌منظور مدیریت انرژی برق در ساعات اوج مصرف و پیشگیری از قطع برق مشترکین خانگی؛ این مصوبه به مرحله اجرا در می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران خاطرنشان کرد: همچنین ساعت کار روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ است، ضمنا استفاده از دیزل و ژنراتور و مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف مورد تاکید است.

این مسوول تاکید کرد: مدیران به منظور پاسخگویی به مراجعین، نسبت به فعال بودن میزهای خدمت، در ورودی ادارات و طبق روال معمول ساعت کاری اقدام کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.