پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعمیرات تاسیسات و خطوط در منطقه 4 انتقال گاز به اتمام خواهد رسید

0

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر علوی شهری مدیر منطقه 4 در حاشیه نشست صمیمانه با کارکنان مرکز بهره برداری خطوط لوله گناباد، با اشاره به ضرورت افزایش پایداری انتقال گاز طبیعی در فصل زمستان، یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه 4 عملیات انتقال گاز، برای زمستان سال جاری باید تمهیدات لازم برای اطمینان بخش بودن شبکه انتقال گاز طبیعی در حوزه سرزمینی این منطقه پیش‌بینی شود.

مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز ایران با تاکید بر تکمیل هر چه سریع تر تعمیرات باقی مانده خطوط انتقال و تاسیسات تقویت فشار گاز، اظهار کرد: باید کلیه شرایط برای انتقال پایدار گاز به مبادی مصرف در سطح شبکه سراسری گاز کشور به ویژه در ماه‌های سرد سال فراهم شود .

وی بر اجرای عملیات مختلف تعمیراتی در سطح منطقه برای رسیدن به پایداری حداکثری انتقال گاز تأکید کرد و گفت: همکاران ما در منطقه4 عملیات انتقال گاز در بدترین شرایط آب و هوایی و در پهنه گسترده این منطقه ضمن انجام بازرسی‌های روزانه، عملیات مختلف تعمیراتی را به بهترین وجه و در کمترین زمان ممکن به اتمام رساندند.

وی با اشاره به اجرای اتصال خط لوله انتقال گاز دامغان – کیاسر–ساری با همت همکاران منطقه 4 عملیات انتقال گاز، گفت: با بهره‌برداری از این طرح، مشکل افت فشار و قطع گاز استان‌های شمالی بطور کامل رفع شد.

رسیدن به مرز استاندارد در تعمیرات خطوط لوله در منطقه 4 عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز همچنین اظهار کرد که با اجرای تعمیرات پیشگیرانه در حوزه استحفاظی این منطقه، شاهد رسیدن به مرز استاندارد در زمینه تعمیرات بر روی خطوط انتقال گاز هستیم .

علوی شهری همچنین در بازدیدی که از مرکز بهره برداری خطوط لوله گناباد داشت و در نشستی صمیمی با کارکنان این مرکز، ضمن قدردانی از تلاش‌های سال گذشته آنها، و با بیان این مطلب، گفت: امیدواریم پرسنل سخت کوش منطقه، امسال نیز با جدیت و تلاش بیشتر بتوانند در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در رشد و شکوفایی اقتصاد میهن اسلامی سهم بسزایی داشته باشند.

وی افزود: امید است کارکنان منطقه ضمن بهره مندی از دانش و تجربه سال قبل و با تدوین برنامه های جامع در راستای تحقق وظایف محوله کوشا بوده و با شناسایی و رفع نقاط ضعف گذشته، در پایداری انتقال در سال جاری نیز موفق عمل کنند.

علوی شهری تاکید کرد: تمامی کارکنان با توجه به شعار امسال، باید با تلاش بیشتر تدبیر و برنامه‌ریزی کنند و برای ایرانی آباد و توسعه یافته، گام‌های جدی بردارند.

مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز ایران اجرای عملیات های مختلف تعمیراتی در حوزه تاسیسات بهره برداری گناباد را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: پرسنل خدوم این مرکز در سال گذشته با اجرای عملیات های مختلف تعمیراتی گام بزرگی را در راستای رسیدن به پایداری حداکثری انتقال گاز در زمستان برداشتند .

وی در پایان اظهارداشت: امیدواریم با خودباوری و بهره مندی از قابلیت ها و توانمندی‌های مضاعف ایرانی بتوانیم همچون سال گذشته رتبه های برتر را در عرصه های مختلف کسب کرده و فرد موثری در پیشبرد اهداف میهن اسلامی باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.