پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعطیلی مراکز شماره گذاری و پلاک گذاری مازندران/ تمدید اعتبار وکالت نامه‌های متقاضیان خرید و فروش خودرو در مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سرهنگ نصرالله بیگلری  از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان مازندران در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و اظهار کرد: با اوج‌گیری مجدد شیوع ویروس کرونا و تغییر وضعیت شهرستان‌ها برابر مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، برای حفظ سلامت مردم محدودیت‌های در ترددهای بین شهری و مراکز اجرایی شده است.

وی گفت: در اجرای این طرح مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان و شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع بعدی و تغییر وضعیت آنان به شرایط زرد و یا نارنجی تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: این مراکز در شهرستان‌های دارای وضعیت کرونایی زرد و نارنجی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار وکالت نامه‌های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونای کشور، در شهرهای با وضعیت قرمز تمدید شده است.

بیگلری همچنین اظهار کرد: متقاضیان دریافت گواهینامه‌های رانندگی نیز در این مدت می‌توانند حسب تمایل، پس از طی دوره‌های مهارتی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برای ادامه مراحل آموزش نظری آئین نامه پس از بهبودی اوضاع کرونا اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به محدودیت‌های تردد و ممنوعیت ورود خودروهای غیر ومی در مبادی ورودی شهرستان‌های دارای وضعیت کرونایی قرمز از مردم خواست؛ برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفرهای غیرضروری به این شهرستان‌ها خودداری کنند.

انتهای‌پیام/۸۶۰۰۴/ج

 




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.