پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعطیلی مدارس بابل و آمل در دوشنبه به غیر از پایه دوازدهم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، قاسم عزیززاده گرجی اظهار کرد: به دلیل وضعیت بحرانی و اضطراری افت شدید فشارگاز در شهرستان بابل لحظاتی قبل پس از هماهنگی با استاندار مازندران، کلیه مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه به‌غیر از پایه دوازدهم فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برودت هوا و افت فشارگاز در برخی از مناطق کشور گفت: از همشهریان گرامی تقاضا داریم با صرفه‌جویی در مصرف گاز، پوشیدن لباس گرم و پایین آوردن درجه دمای سیستم‌های گرمایشی منازل خود گرمابخش منازل سایر هموطنانمان در این روزهای سرد زمستان باشید.

همچنین آموزش و پرورش استان نیز طی اطلاعیه‌ای تعطیلی مدارس آمل در روز دوشنبه بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان آمل به دلیل افت شدید فشار گاز در این شهرستان و شرایط ناپایدار کلیه کلاس‌های مدارس شهرستان آمل غیر از حوزه‌های امتحان نهایی در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری است.

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران پیش از این اعلام کرد: ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، موسسات و مراکز دولتی از فردا دوشنبه ۲۶ دی تا پنج‌شنبه ۲۹ دی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ خواهد بود و کلیه مدارس و دانشگاه‌ها در تمامی سطوح اداری و آموزشی در ساعات مقرر قبلی به صورت حضوری فعال است.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.