پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعطیلی تمامی مدارس چهاردانگه و دودانگه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،
با توجه به بارش برف سنگین و برودت هوا تمامی مدارس منطقه چهاردانگه در روز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ تعطیل و کلاس‌های درس تمام مقاطع در فضای مجازی دایر خواهد بود‌.

*تعطیلی تمامی مدارس دودانگه

مدارس منطقه دودانگه در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به دلیل بارش سنگین برف و قطع راه‌های ارتباطی و یخبندان فردا شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و کلاس‌ها به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

* تعطیلی مدارس سوادکوه شمالی (شیرگاه)

به‌علت برودت هوا و یخبندان و لغزندگی معابر، تمامی مدارس شهرستان سوادکوه شمالی در تمامی دوره‌های تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) فردا شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲  تعطیل بوده و روند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در فضای مجازی شاد خواهد بود.

*تعطیلی مدارس نکا

با توجه به برودت هوا و یخبندان خیابان‌ها و معابر؛ فردا شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ کلاس‌های درس مدارس شهرستان نکا در تمامی مقاطع و شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

از این رو از مدیران محترم مدارس انتظار می‌رود ترتیبی اتخاذ نمایند تا فعالیت‌های آموزشی و پرورشی به صورت غیر حضوری ارائه شود.

*تعطیلی مدارس منطقه بلده

همه مدارس منطقه بلده در تمامی مقاطع روز‌ شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ به علت بارش شدید برف و برودت هوا و یخبندان معابر تعطیل و آموزش در فضای مجازی دایر است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.