پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعطیلی بوستان‌ها، بازارها و شناگاه‌ها در چالوس

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، جعفر ردایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قطع زنجیره انتقال و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای شیوع مجدد ویروس کرونا و افزایش سرعت انتشار آن، اظهار کرد: به همین منظور حفظ سلامت شهروندان با توجه به گسترش و سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا از شهروندان در خواست می‌کنیم تا از تردد غیرضروری در سطح شهر به طور جدی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در شهرداری، تاکسی‌ها و اماکن عمومی الزامی است، تصریح کرد: برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا ویروس بوستان‌ها، پارک‌ها و فضاهای عمومی شهری تعطیل است.

شهردار چالوس از تعطیلی جمعه بازار، دست‌فروشان و هرگونه تجمع در این زمینه با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان چالوس خبر داد و گفت: شناگاه چالوس نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی به ملاقات عمومی سه‌شنبه‌ها با رعایت فاصله اجتماعی اشاره کرد و افزود: ملاقات عمومی روزهای سه‌شنبه به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه ۱۳۷ انجام خواهد شد و در صورتی که بعضی از درخواست‌ها و مشکلات به صورت غیرحضوری قابل انجام نباشد با تنظیم وقت ملاقات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به حل مشکلات شهروندان محترم اقدام خواهد شد.

شهردار چالوس با تأکید بر اینکه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتری انجام خواهد شد، عنوان کرد: استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های اعمال شده در آرامستان‌ها برای پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها کماکان پا برجا است، تصریح کرد: برگزاری هرگونه مراسم ختم در آرامستان یوسف‌رضا نیز ممنوع شده است.

ردایی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان نگران نباشند، گفت: تا پایان بحران کرونا ویروس در کنارشان خواهیم بود و عملیات ضد عفونی شهر به صورت مستمر و هدف‌مند پی‌گیری خواهد شد.

  / ۸۶۰۱۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.