پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعریض جاده بابلسر به بهنمیر طولانی شده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور شامگاه دوشنبه در دیدار استاندار مازندران با ابراز نارضایی از وضعیت تعریض محور بابلسر به بهنمیر اظهار کرد: متاسفانه طولانی شدن تعریض جاده نیروی هوایی موجب نارضایتی بسیاری از مردم شهرستان شده که نیاز است هر چه زودتر نسبت به تسریع اجرای این پروژه اقدام شود.

وی در ادامه با تاکید به ضرورت استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی عنوان کرد: خرید تولید داخلی سبب تقویت اقتصاد،اشتغال جوانان و استفاده بیشتر از سرمایه داخلی در یک چرخه هدفمند می شود.

امام جمعه بابلسر به ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان اشاره کرد و افزود: حمایت از تولیدات داخلی به خصوص تولیدات بومی هر منطقه رشد و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

 قلی پور همچنین از حضور استاندارمازندران ،برخی از مدیران کل و مسئولان و مردم شریف شهرستان بابلسر در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید علیرضا بریری تقدیر و تشکر کرد.

 در پایان احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز قول مساعد در جهت رفع مشکل جاده نیروی هوایی (محور بهنمیر به بابلسر) در آینده نزدیک را داد و بیان کرد: این پروژه در اولویت برنامه های اجرایی استان قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.