پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعداد مسمومین در کلاردشت به ۳۰۰ تن رسید

0

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به این که تعداد افراد مسموم‌شده در کلاردشت به ۳۰۰ تن رسیده است، گفت: تمامی این افراد سرپایی درمان و از مراکز درمانی مرخص شدند.

فرزاد گوهردهی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد مسمومیت مردم کلاردشت، اظهار کرد: تا این لحظه حدود ۳۰۰ نفر مراجعه به مراکز درمانی صورت گرفت که تمام این افراد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی گفت: افراد بیشتر به مراکز درمانی و دولتی سطح کلاردشت مراجعه کردند و برخی نیز در مطب‌ها و درمانگاه‌ها حضور دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هیچ مورد بستری تاکنون در بیمارستان‌ها نداریم و شرایط فعلی تحت کنترل است.

گوهردهی در مورد علت اپیدمی مسمومیت در کلاردشت خاطرنشان کرد: علت این اپیدمی همچنان در دست بررسی است و آزمایش‌های لازم انجام و نمونه های مختلف نیز به آزمایشگاه جهت بررسی فرستاده شده است.

وی افزود: همچنین تیم درمانی کارشناسی مدیریتی بهداشت محیط و تیم درمانی کارشناسی مدیریتی بیماری های علوم پزشکی در شهرستان کلاردشت مستقر هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیمارستان و مراکز درمانی کلاردشت و شهرستان‌های همجوار مانند چالوس و تنکابن در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا در صورت لزوم نیروهای درمانی در آنجا مستقر شوند و آماده خدمات‌دهی به بیماران احتمالی بوده و متخصصان نیز به منطقه اعزام شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.