پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعداد ثبت‌نامی‌ها در مازندران به ۶۰ نفر رسید

0

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران درباره آخرین آمار ثبت‌نام نهایی انتخابات در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کل استان مازندران به ۶۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان از روز پنج‌شنبه ۲۷ مهر آغاز شده و تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت، افزود: تا این لحظه بیشترین تعداد ثبت‌نام مربوط به حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با ۱۴ نفر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه در مرحله پیش ثبت‌نام هزار و ۴۰۰ نفر در استان نام‌نویسی کردند، تصریح کرد: ظرفیت‌های زیرساختی و گفتمانی برای مشارکت حداکثری شکل گرفته است.

سلگی با تاکید بر اینکه همسویی و هماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد، گفت: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات درحال پیگیری است تا انتخابات خوبی با شفافیت و مولفه‌های مورد تاکید رهبری داشته باشیم‌.

استان مازندران ۹ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی دارد که ۱۲ نماینده را برای بهارستان معرفی می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.