پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصویب کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان/ بررسی جزئیات در دولت بعد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی‌پور پیش از  ظهر امروز در آئین نکوداشت مقام استاد و معلم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای علامه حسن‌زاده آملی، اظهار کرد: کشورمان به واسطه همت جوانان و نسل پرتلاش‌مان پله‌های ترقی را با سرعت طی می‌کند و به رشد قابل توجه در عرصه علمی، پزشکی، نانو، اختراعات، ابداعات و فناوری‌ها دست یافته است.

وی با اشاره به بازدید اخیر اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از توانمندی‌ها و ابداعات وزارت دفاع، گفت: قدرت بازدارندگی کشورمان بالا است و با احیای دوباره ما را به یکی از قدرت‌های غیرقابل انکار منطقه تبدیل کرده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بحث همسان‌سازی دانشگاه‌ها به همراه رتبه‌بندی و همسان‌سازی معلمان را در دستور کار دارد، افزود: کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان تصویب شد تا با تغییر دولت دوازدهم و سیزدهم دست به جزئیات این مهم ببریم.

این مسؤول با بیان اینکه باید به داشته‌ها و توانمندی‌های خود توجه و اعتقاد داشته باشیم، ادامه داد: با توجه به حداقل امکانات موجود در کشور، باید به دانش‌آموزان و دانشجویان مستعدمان اعتقاد داشته باشیم تا دست به خودکفایی بزنیم.

حاجی‌پور با اشاره به قدرت موشکی فوق‌العاده و توانمندی نانو و هسته‌ای، یادآور شد: امکانات فراوان در کشور وجود دارد ولی مسؤولان دولت طی ۸ سال گذشته نگذاشتند به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به تعطیلی ۴۰۰ واحد تولیدی سنتی مرغ در مازندران به دلیل عدم در اختیار داشتن نهاده‌ها، گفت: این مسئله از سوی دولت برای ایجاد نارضایتی مردم و افزایش بسیار زیاد قیمت مرغ شکل گرفته است.

حاجی‌پور با اعلام اینکه طی سال‌های اخیر فضا به صورت بسیار نامردانه در کشور مدیریت شده است، بیان کرد: باید در انتخابات پیش رو به دنبال حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح باشیم تا با بی‌تدبیری و عدم مدیریت مبارزه شود.

 /۸۶۰۱۲/ج/ر


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.