پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصویب منطقه آزاد مازندران در هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور چهارشنبه‌شب در خصوص منطقه اقتصادی بندر امیرآباد اظهار کرد: در هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام پرونده منطقه آزاد مازندران مطرح و بررسی شد و با دفاعیات انجام شده از چرایی منطقه آزاد مازندران و حمایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضا هیات نظارت، این‌پروژه تصویب شد و باید به سمت اجرایی کردن بعد از تصویب شورای نگهبان حرکت کنیم.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به عنوان هاب تجاری منطقه آزاد کشور خواهد شد و شاهد تحولات خوبی در بخش اقتصادی و تجارت مازندران خواهیم بود.

استاندار مازندران یادآور شد: روحانیت در همه عرصه‌ها پای کار انقلاب بوده و هستند و حضور موثر در انقلاب، دفاع مقدس و تبیین دستاوردها و امروز در موضوع توسعه اقتصادی استان، به پیوست فرهنگی نیازمندیم.

حسینی‌پور افزود: اینکه توسعه اقتصادی داشته باشیم، اما هویت را از دست دهیم، زیبنده مردم ما نیست و پذیرفته هم نیست و روحانیت در تبیین پیوست فرهنگی پروژه‌های اقتصادی کمک کار باشند.

حسینی‌پور گفت: هر توسعه‌ای نیازمند پیوست فرهنگی و نقش روحانیت مهم است و در رأس آن، هدایت‌ها و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان مازندران بسیار کارساز است.

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.