پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصاویر: بازدید عضو چهاردانگه ای هیات رئیسه شورای شهرستان ساری از محل احداث کارخانه زباله سوز

2

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، شیخی کیاسری به همراه مهندس محمدی ناظر شهرداری ساری و مهندس رمضانی صبح امروز چهارم اسفند از سایت کارخانه زباله سوز بازدید کردند.

شیخی کیاسری عضو هیات رییسه شورای شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: پیرو دیدار و دستور رییس کل دادگستری استان مازندران مبنی بر بازدید از کارخانه زباله سوز به همراه نماینده شهرداری و پیمانکار از سایت زباله سوز بازدید شد.

عضو شورای شهر کیاسر با بیان اینکه دستورات لازم از سوی رییس کل دادگستری استان مازندران داده شده است افزود حجت الاسلام تقوی فرد اعلام کردند از روند ساخت کارخانه زباله سوز بازدید و گزارش آن را خدمت ایشان برسانیم.

وی روند پیشرفت فیزیکی ساخت کارخانه زباله سوز را ۳۵ درصد ارزیابی کرد و افزود علت روند کند ساخت کارخانه زباله سوز فصل سرما و کمبود بودجه اعلام شده است.

شیخی کیاسری اظهار داشت  در صورت تخصیص و اعتبار بودجه لازم تا یک سال آینده کارخانه زباله سوز به بهره برداری می رسد.

عضو هیات رییسه شورای شهرستان ساری در پاسخ به سوال خبرنگار چهاردانگه مبنی ارزیابی شما از روند ساخت کارخانه زباله سوز اعلام کرد طبق بازدید به عمل آمده از انبار سوله حدود ۶۰ درصد تجهیزات خریداری شده و بعد از اتمام ساخت سوله ها اماده نصب می گردد.

شیخی کیاسری عضو شورای شهر کیاسر گفت با توجه به سخنان فرماندار و شهردار ساری انتظار میرود با تخصیص اعتبار لازم نسبت به تسریع و اتمام پروژه  اقدام نمایند.

وی در پایان تاکید کرد در مدت تعین شده ساخت زباله سوز به اتمام برسد تا مردم شریف چهاردانگه از دغدغه خاطر نجات یابند

   

 

2 نظرات
  1. همشهری می گوید

    بااحترام
    عکسهای یادگاری خوبی است و….

  2. اصغری می گوید

    به امید پاک شدن هر چه زودتر ننگ زباله از تارک چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.