پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصادف زنجیره‌ای در جاده بهشهر ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد

0

در این حادثه خودروهای پراید، پژو ۴۰۵ و کامیونت ایسوزو با هم برخورد کردند.

اورژانس مازندران گزارش داد در این حادثه سه نفر از مصدومان زن و یک مصدوم مرد و ۲ مصدوم نیز پسربچه‌های سه و ۶ ساله بودند که پس از انجام کارهای درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی بهشهر منتقل شدند.

مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران اعلام کرد: ساعت حوالی ظهر امروز حادثه تصادف در منطقه شرق استان به مرکز پیام اورژانس اطلاع داده شد.

آمبولانس‌ها اورژانس پایگاه‌های بهشهر، تیرتاش، خلیل شهر و آمبولانس‌های هلال احمر پاسند به محل حادثه در مسیر خلیل شهر بهشهر جنب پلیس راه سارو اعزام شدند.

بهشهر یکی از شهرستان‌ها در مسیر عبور و تردد خودروها به سمت استان‌های گلستان، خراسان رضوی و شهر مشهد می‌باشد و روزانه در این مسیر ترددهای زیادی انجام می‌شود.

تصادفات جرحی و خسارتی از حوادث پای ثابت، پایان هفته‌ای در استان گردشگر پذیر مازندران است به طوری که نیروهای اورژانس استان در این ایام مأموریت‌های تصادفی بیشتری به نسبت روزهای دیگر هفته انجام می‌دهند.

بنا به اعلام اورژانس استان مازندران تعداد ورودی تماس‌های روزانه به مراکز پیام اورژانس استان سه هزار تماس است و ماهانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا هفت هزار مأموریت انجام می‌شود.

آمارهای اورژانس مازندران نشان می‌دهد که حجم بیشتر تماس‌ها و مأموریت‌های این نهاد در روزهای منتهی به تعطیلات پایان هفته و تعطیلات انجام می‌شود به طوری که تعداد مأموریت‌های در روز تعطیل ۱۰ درصد بیشتر از روزهای غیر تعطیل است.
۲۰۹۶/‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.